Remarketing

Popularnym rozwiązaniem są obecnie reklamy remarketingowe. Docieranie do osób, które miały już do czynienia z Twoją firmą jest tańsze niż zwracanie uwagi zupełnie nowych odbiorców. Jeśli skorzystasz ze standardowego remarketingu, reklamy wyświetlą się osobom, które wcześniej były na Twojej stronie internetowej. To jednak nie jedyna możliwość.

Remarketing może być także dynamiczny. Wówczas Twoje kreacje reklamowe będą pokazywać się użytkownikom w momencie, w którym przeglądają inne witryny. Warunkiem jest wcześniejsze oglądanie przez te osoby Twojej oferty. Wówczas będziesz mógł skierować do nich swój przekaz i przypomnieć im produkty, które początkowo wzbudziły ich zainteresowanie.

Dzięki remarketingowi możesz:

  1. Dotrzeć do Klientów, którzy byli na Twojej stronie
  2. Dobrać przekaz zależnie od odwiedzanych podstron
  3. Pokazać dokładnie produkt, który oglądał Klient

ZAPYTAJ O OFERTĘ!